2013年12月24日 星期二

先看到埗第一天的domestic flight video 和相片~~



7晚的塞舌爾之行又告一段落, 它實在是一個很美的地方. 同是位於印度洋的它,  和馬代有著兩種截然不同的感覺. 塞舌爾的特色是沒有經過人工的修飾的自然美, 千姿百態. 百多個小島也各有不同景致. 世界級的沙灘, 清澈見底的海水, 觸手可及的珊瑚, 侏羅紀公園的樹林, 令人印象深刻!!


兩年前在馬代沒能坐水上飛機, 來到塞舌爾有機會搭上內陸機, 高空往下看的景色一樣美得震撼~!

這是從Mahe 往Praslin 的一程飛機的其中一段, 可見海水的清澈!










簡單的Boarding card

Domestic flight plane
 
只有約20位, 可直望到機師~!

起飛了~~

離開Mahe 機場
 
很多的小島, 每個也有很美的天然沙灘 

螺旋槳就在外面

到達Praslin, 水清得令人咋舌

落機~~


更多行程和圖片稍後送上!

4 則留言:

  1. 聽你咁講,塞舌爾好過Maldives? 但價錢方面,會唔會貴好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各好, 好難話邊個好過邊個, 價錢就睇你住乜, 馬代幾乎清一色住Resort, 但塞舌爾有好多平價住宿, 全部靚海灘都唔駛住貴resort

      刪除
  2. seychelles係其中一個我好想去o既地方, 等睇遊記 :)

    回覆刪除